Bosan letih?

Bosan letih?

Kali ini tahun ... dengan anak-anak hampir keluar dari sekolah untuk beberapa bulan akan datang ... kehidupan boleh agak sibuk ... dan agak meletihkan. Saya letih memikirkan semua daripada rakan-rakan menempatkan anak saya mahu saya untuk memandu beliau untuk musim panas ini. Maksud saya, ia seolah-olah hidup menjadi lebih sibuk setiap tahun, bukan? Saya berfikir kembali tahun yang lalu dan ia kelihatan seperti hanya beberapa hari lalu ketika saya sedang bermain dengan kawan-kawan saya sepanjang musim panas dan mempunyai masa yang hebat. Saya tidak ingat yang letih setiap masa ketika itu.

Well, perkara perubahan pasti, tidak mereka? Kami tua ... dan letih ... dan letih ... dan letih. Nah, kerana kita tidak boleh mengubah masa, kami perlu menguruskan dengan apa yang kita diberikan pada masa ini dalam masa ... dan jika ia menjadi lumpuhnya, maka jadilah ia.

Jadi dari masa ke masa, saya telah belajar beberapa perkara tentang bagaimana untuk menangani kekurangan tenaga berterusan. Oleh itu, saya akan berkongsi ini 2 tips dengan anda mengenai cara untuk tidak letih sepanjang masa. Dan yang tertunggak mengenai tips ini adalah kedua-duanya adalah semulajadi dan tidak kos banyak.

1. Cuba minum cuka epal cider. Letakkan 1 sudu dalam segelas jus buah-buahan seperti epal atau jus anggur. Melakukan ini dua kali sehari pasti akan perk kamu. Saya bela Braggs Apple Cider Cuka kerana itu adalah apa yang saya makan dan ia berfungsi. Selain itu, ia hanya kos di bawah $ 6 dan biasanya berlangsung sebulan.

2. Saya mengambil vitamin C (kunyah kerja-kerja yang terbaik untuk saya). Saya menelan 500 mg tablet. setiap sekarang dan kemudian, ia mengambil beberapa tablet untuk membawa perubahan tetapi bagi saya, ia pasti memberi saya lebih tenaga. Ini juga boleh menjadi rendah dari jika anda mendapatkannya dalam talian.

Jangan biarkan kekurangan tenaga mendapatkan yang lebih baik daripada anda. Cuba tips ini dan kemudian pergi berenang beberapa pusingan di kolam renang tempatan anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar