Penyembuhan Natural Health Lies? Kebenaran Di sebalik Menyembuhkan Herba - Upaya Epilepsi - pitam panas

Penyembuhan Natural Health Lies? Kebenaran Di sebalik Menyembuhkan Herba - Upaya Epilepsi - pitam panas

Sungai Herb:

Jadi, Josh, ia adalah baik untuk melihat anda dan saya gembira anda boleh mengambil masa untuk bercakap tentang beberapa masalah kesihatan yang anda ada dan bagaimana mereka membawa anda untuk melihat penawar herba.

Josh:

Terima kasih Herba. Ia adalah baik untuk melihat anda juga.

Herb:

Saya tahu anda mempunyai banyak isu-isu kesihatan termasuk sakit kepala migrain, masalah sendi dan masalah perut, tetapi saya amat berminat tentang pengalaman anda dengan epilepsi, dan apa pendapat anda akan penawar herba.

Josh:

Saya mendapati bahawa beberapa penawar semula jadi adalah "untuk sebenar" dan lain-lain mempunyai kesan yang kuat yang mungkin atau mungkin-tidak memberi manfaat kepada keadaan individu setiap orang. Saya telah mengalami artritis di jari saya dan saya diberitahu oleh doktor bahawa leher dan belakang saya tidak jauh di belakang. Tetapi epilepsi dan artritis adalah dua penyakit yang menyumbat saya ke dalam keperluan untuk ubat! Apa yang saya katakan tentang keberkesanan penawar semula jadi adalah berdasarkan tahun saya banyak penyelidikan dan pengalaman dengan badan saya sendiri.

Herb:

Beritahu saya bagaimana epilepsi mula-mula menjadi masalah.

Josh:

Dalam satu musim panas SANGAT HOT, saya mengalami masalah besar yang berkaitan dengan haba. Paya sejuk kami tidak bekerja sebahagian besar masa, dan juga semasa yang beberapa kali ia bekerja kelembapan atmosfera adalah terlalu tinggi untuk sejuk paya berkesan.

Kemudian pada satu hari apabila suhu adalah lebih panas daripada biasa saya mula mendapat sangat pening dan mengalami strok haba! Saya masih ingat melihat ke bawah di tingkat kayu pepejal kami dan saya fikir "mungkin jika saya meletakkan muka saya pada kayu bahawa ia akan menjadi sejuk di bawah sana." Seperti yang saya mula turun ke lantai segala-galanya bermula menghitamkan keluar. Perkara seterusnya yang saya tahu saya mempunyai mimpi ngeri di mana saya telah diserang oleh sekumpulan orang dalam pakaian seragam yang membuang saya di sekeliling. Ia adalah satu mimpi ngeri yang sangat gelap dan mendung ke tahap di mana saya menjadi takut dan juga mula menangis dan memperjuangkan hidup saya ....

Herb:

Mimpi buruk? Wah! Saya tidak fikir mimpi buruk yang berlaku dari pengsan.

Josh:

Seperti yang ternyata, mimpi ngeri saya bukan hanya mimpi buruk yang akan berakhir apabila saya bangun! Saya sudah separuh sedar dan di belakang ambulans dan paramedik di mana cuba untuk mendapatkan kawalan saya kerana saya membelasah sekitar dan tali saya turun di Gurney a.

Seluruh keadaan adalah menakutkan untuk keluarga saya juga. Itu adalah keadaan di mana masalah saya dengan epilepsi bermula dan akhirnya membawa kepada kajian saya untuk penawar semula jadi.

Kerana setiap orang adalah berbeza dari yang lain, saya benar-benar yakin bahawa setiap orang perlu komited untuk melakukan penyelidikan untuk mengetahui apa yang terbaik untuk badan mereka sendiri.

Herb:

Terima kasih Yos. Saya benar-benar menghargai anda mengambil masa untuk memberitahu kami mengapa anda mula-mula mula mencari masuk ke penawar herba untuk menangani isu-isu kesihatan anda.

Josh:

Bila-bila masa Herb, dan saya benar-benar berharap pembaca anda akan menjalankan penyelidikan masing-masing untuk membantu menentukan apakah cara yang paling penting yang berkesan untuk menangani penyakit mereka juga. Lagipun, badan anda sendiri harus menjadi yang paling penting kepada anda kerana ia adalah satu-satunya yang anda akan mendapat dalam hidup anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar